Citroen Krasowski

ul. Bronowska 23, Wawer , 03-995 Warszawa

****** 3.9 (8 opinii)

O warsztacie

ul. Bronowska 23, Wawer, 03-995, Warszawa

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Firma P.U.M. Zbigniew Krasowski istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1992 roku. W połowie 2014 roku firma zmieniła formę prawną oraz nazwę na KRASOWSKI Spółka Jawna.

Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, tworzących naszą firmę, pozwala zapewnić Państwu najwyższy standard usług.

Stawiamy na uczciwość, rzetelność i jakość, a każdego klienta traktujemy indywidualnie!

Więcej

Opinie (8)

Dodaj opinię
3.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 8 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam. Od 8 lat systematycznie jeździłam na kompleksowe przeglądy i naprawy. Ostatnio nawet częściej niż raz w roku. W tym roku wyszła rdza na progach. Okazuje się, że już na tyle zaawansowana, że progi do wymiany. W innym ASO powiedzieli mi, że to musiało rdzewieć już od 3-4 lat. Niestety w ASO Krasowski ani razu nikt mi nie wspomniał, że progi zaczynają rdzewieć. Nie wierzę, że nikt tego nie zauważył. Oczywiście nie mają sobie nic do zarzucenia. Dla mnie teraz koszt horrendalny, równy prawie wartości samochodu. A sprawę można było załatwić o wiele taniej, o ile tylko bym o tym wiedziała.


    Citroen Xsara Picasso

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wentylator pracował non stop , ASO Radzymińska - przekaznik do wymiany - proszę zostawić auto MOŻE w przyszłym tygodniu zrobimy.Citroen Krasowski - Poniedziałek godz.7.50 zgłaszam awarie , 8.00 pracownik wprowadza auto do warsztatu , 8.10 Szef komputerem lokalizuje usterkę ,8.40 jest diagnoza ale brak części . Co słyszę ? już zamówiliśmy będzie około 14-tej. proszę jechać do domu , czy ma pan bilet ? LUDZIE !!!!! Szef warsztatu martwi się czy mam bilet. Godz.15.30 SMS samochód gotowy do odbioru.Środa telefon od pana Krasowskiego czy wszystko działa jak należy ? Co można dodać . ASO XXII wieku , Wszystkim i Każdemu z osobna POLECAM . Tu pracują pasjonaci . Panie Krasowski DZIĘKUJE !!


    Citrooen C4 Grand Picasso

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wszystkim zdecydowanie NIE POLECAM, omijanie będzie najlepszą rzeczą jaką Państwo zrobicie chyba, że chcecie wydać kupę kasy a samochodu nie naprawią i jeszcze będą wmawiali, że jeszcze jest potrzebna kolejna naprawa. Zgłosiłem wyciek płynu chłodzącego w wyniku oględzin stwierdzono, że jest konieczna wymiana osłony termostatu wraz z termostatem i tak dalej i dalej, płacą jakieś duże pieniądze. Po wydaniu wyjechałem z warsztatu i stwierdziłem, że dalej wycieka płyn wróciłem więc do warsztatu gdzie stwierdzono, że cieknie pod pompą i trzeba wymienić pompę nawet nie sugerowano uszczelnienia tylko wymianę. Gdy zapytałem, dlaczego wcześniejsza naprawa była wykonana skoro nie usunięto awarii Pan Zbigniew Krasowski wyjątkowo arogancko stwierdził, że to nie ma nic wspólnego, że to jest kolejna awaria, która jest spowodowana wzrostem ciśnienia w układzie chłodzenia w wyniku poprzedniej naprawy ( parę dni wcześniej ). Usługa nie została wykonana a naciągnięto mnie na wysokie koszty naprany zupełnie nie potrzebnie. Pan Krasowski nie okazał mi wymienionej części ( choć zaznaczyłem że chce zobaczyć uszkodzoną część ) Prosząc o stosowne wyjaśnienie otrzymałem informację, że nic Pan Krasowski nie pamięta a może nawet mi okazał alb chciał a ja nie chciałem. Zwyczajnie zostałem oszukany i naciągnięty a na rozmowę o odpowiedzialności otrzymałem informację, czy chce naprawić uszkodzoną część. Może teraz chciano mi wmówić, że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona . Zwyczajnie naciągają klienta na naprawę albo stopień ich ignorancji jest tak duży, że nie wiedza co naprawiają a może się uda tylko gdyby robili to na swój koszt to może być. I tak w końcowym finale sprawa trafiła do przedstawiciela citroena w Polsce i do sądu. Trzeba powiedzieć, że jest to chyba jedyna droga przed wyeliminowaniem [wymoderowano]. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zbigniew Stępniewski


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Zbigniewie,
    samochód serwisowaliśmy od 04.2014 do 05.2017, zatem właścicielka pojazdu nas nie omijała.

    Pan przyjechał do nas praktycznie bez płynu chłodniczego (uzupełniliśmy 4 litry płynu). Pompa wody nie lubi pracy „na sucho”. Płyn wyciekał z korpusu termostatu, który jest częścią zespoloną z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego i oczywiście termostatem. Wymieniliśmy uszkodzony element, odpowietrzyliśmy układ chłodzenia i pojazd wyjechał. Wrócił po przejechaniu 1157 km, dokładnie 14 dni po naprawie. Stwierdziliśmy wyciek z pompy wody. Jedna część po jednej stronie silnika, druga po drugiej stronie. Proszę się zastanowić, czy byłoby w porządku proponować Panu wymianę korpusu termostatu i profilaktycznie pompy wody jeżeli nieszczelny jest korpus termostatu?

    Swoim wpisem zwyczajnie wprowadza Pan czytelników w błąd stwierdzeniem: „Po wydaniu wyjechałem z warsztatu i stwierdziłem, że dalej wycieka płyn wróciłem więc do warsztatu”. Faktycznie wrócił Pan do nas po 14 dniach i po wysłuchaniu diagnozy zażądał wydania uprzednio wymienionego korpusu termostatu, jednak części są składowane do wglądu/odbioru jedynie w dniu odbioru samochodu, a nie po dwóch tygodniach od tej daty.

    Czekamy więc na wezwanie do sądu, jak we wpisie, ponieważ bez najmniejszych kłopotów wykażemy, że Pan nas po prostu pomawia stwierdzeniem: „Usługa nie została wykonana a naciągnięto mnie na wysokie koszty naprawy”. Producent w międzyczasie zmienił konstrukcję wymienionego elementu i dowiedzenie wykonania naprawy nie będzie trudne. Chętnie poznalibyśmy również odpowiedź jaką uzyskał Pan od przedstawiciela producenta pojazdu, do którego zwrócił się Pan z reklamacją na naszą usługę.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAMY DAWANIA WIARY W PRAWDZIWOŚĆ TAKICH WPISÓW.

    P.S. w dniu wczorajszym zadzwonił do nas zainteresowany odkupieniem tego samochodu od właściciela klient. Pan Stępniewski przekazał mu telefon i skierował go do nas z informacją, że pojazd w trakcie eksploatacji był pod troskliwą opieką ASO. Naszym zdaniem występuje tutaj pewna niespójność.

    DS 3 Cabrio

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jakość usług jest na bardzo wysokim poziomie, bardzo profesjonalna, porady fachowe są udzielane wyczerpująco. Jestem zadowolona, polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy Pani Krystyno, jesteśmy zawsze do usług :)! Pozdrawiamy serdecznie!

    Citroen C5

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    We had a 6500 km journey across Europe when on the way back from Italy to Russia our car engine nearly stopped. That's how we have met Zbigniew and his team. They had diagnostics done when the working day had expired and patiently explained what could have caused the problem and possible ways to solve it. All spare part were ordered and replaced quickly, and on the next day we were able to continue our trip (that was priceless because we had 4 kids on board).
    We are really impressed with how Zbigniew managed our complex issue. And really pleased when he gave us a follow-up call few days later to find out we and our car are ok.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Thank you very much for your positive feedback. You are always welcome in our garage :)!

    C4 picasso

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo mily i kompetentny personel. Blyskawicznie i bezblednie poradzili sobie z moim samochodem. Wlasciciel serwisu nadzoruje kazda naprawe i nie naraza klienta na niepotrzebne koszty. Kilka dni po odbiorze auta dopytuja sie, czy jest wszystko w porzadku. Jestem na TAK ;)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Bartoszu, bardzo dziękujemy za pozytywną opinię, jesteśmy zawsze do Pana dyspozycji i zapraszamy ponownie.

    Citroen DS5

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pierwsze wrażenie było pozytywne, do momentu w którym pan Krasowski nie zauważył "nieścisłości w karcie gwarancyjnej". Głuchy na moją argumentację, odebrał mi kartę i nie informując mnie o swoich działaniach zablokował gwarancję w Citroenie. Nie próbował pomóc, wyjaśnić sprawy, potraktować klienta z szacunkiem - po prostu spisał numer i zadzwonił do Citroena.
    Sprawa rozwiązała się po dwóch tygodniach przeprosinami z centrali Citroen za brak kompetencji pana Krasowskiego. Złożyłem skargę, ale wątpię, że cokolwiek to da - ktoś inny może równie dobrze zostać ofiarą niesamowitej nieżyczliwości właściciela.
    Niesmak pozostał, a termin koniecznej naprawy przesunął się.
    Bardzo dużo nerwów kosztowało mnie załatwienie całej sprawy. Dwa tygodnie ciągłych telefonów, argumentowania absurdalnych zarzutów pana Krasowskiego pismem za pismem, wiszenia na infolinii Citroena. Tylko dlatego, że pan Krasowski miał moment matematycznego zapomnienia i nie potrafił pojąć, że może nie mieć racji.
    Absolutnie nie polecam serwisu, właściciel jest nieuprzejmy, nieprzewidywalny i nieżyczliwy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za wyrażenie opinii o naszym serwisie. Bardzo nam przykro, że jest ona negatywna. W Pana sprawie musieliśmy postąpić zgodnie z procedurami narzuconymi przez producenta, gdyż naprawy gwarancyjne są przez niego skrupulatnie rozliczane. Chcielibyśmy jednak zachęcić Pana do ponownego pojawienia się w naszym serwisie w przypadku jakichkolwiek problemów z samochodem. Jesteśmy przekonani, że po faktycznym skorzystaniu z naszych usług Pana opinia diametralnie się odmieni. Liczymy więc na spotkanie, zapraszamy :)

    Citroen C5

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Za namową znajomych przeniosłem się z serwisu firmowego Citroena do ASO Krasowskiego. Przede wszystkim zarówno doradca serwisowy, Pan Piotr, jak i szef firmy podchodzą do klientów indywidualnie, a nie jak w fabryce... Poza tym wreszcie ktoś zdiagnozował problem i wibracje na kierownicy ustały. Nikt wcześniej nie wpadł na to, że przyczyną mogą być silentblocki wahaczy. więc wolę przejeżdżać przez całą Warszawę, żeby tam serwisować moje Berlingo.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie.

    Citroen Berlingo

Nasze porady (1)

Witam jestem po wymianie uszczelek kolektora wtryskiwaczy i pokrywy zaworów wszystko pięknie gdyby nie cieknaca szpilka mechanik nie może sobie dać z tym rady albo nie chluknie to robi albo klej ma jakiś słaby już nie wiem co mam robić?

Podobne warsztaty


Marki samochodów naprawiane przez warsztat